23 Apr 2012

Ayam Sabung

So I'm like thinking why?

And How?


Kawan saya cakap dia buat orang macam ayam sabung.

Dia simpan dua ayam suruh sabung dan dia lihat dari siring. Saya fikir, kenapa seseorang boleh berfikiran begitu sedang kan mereka sentiasa berniat baik tehadap beliau? Adakah jejaka itu tidak mempunyai perasaan? Ataupun dia sedang asyik melihat ayam serama yang asyik bersabung sesama jenis?

Disini saya berfikir akan apa yang terlintas didalam fikiran beliau?

Satu perkara yang saya harapkan ialah, tuhan akan menjauhi orang itu dari saya.

You might be wondering why on earth did I write in malay? First because I am one. Second, its a good attempt to brush up on my malay writing skills. Been composing letters in malay these past few days and I dont wana suck.

That is all for now.

P/S: I like Justin when he sings.


No comments:

Post a Comment